Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Μήνυση από τη Χριστοφάκη επειδή την είπαν κυρία Παγκάλου!

Απαξιωτικό θεωρεί η κυρία Χριστοφάκη να την αποκαλούν με το επώνυμο του συζύγου της και όποιος τολμά να τη λέει κυρία Παγκάλου, θα έχει να κάνει πλέον με τη δικαιοσύνη και ίσως και με τον Κορυδαλλό.
 
Η σύζυγος του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, κατέθεσε αγωγή κατά κατοίκου της Κερατέας επειδή την αποκάλεσε «κυρία Παγκάλου» και ζητεί την προσωπική της κράτηση για 12 μήνες και το ποσό των 300.000 ως ηθική αποζημίωση.


Συγκεκριμένα η Χριστίνα Χριστοφάκη προσέφυγε στην δικαιοσύνη κατά της Ελευθερίας Ψυχογιού, επειδή η τελευταία σε δημόσια εμφάνισή της στην εκπομπή «Αλ Τσαντίρ Νιουζ» του Λάκη Λαζόπουλου την ονόμασε με το επώνυμο Θεόδωρου Πάγκαλου.


Σύμφωνα με την αγωγή της, η κυρία Χριστοφάκη, θεωρεί απαξιωτικό να την ονομάζουν με το επώνυμο του αντιπροέδρου-συζύγου της, δηλαδή Παγκάλου, καθώς κρίνει ότι αναφέρθηκε σκόπιμα, με σκοπό να την απαξιώσει: «Η εναγόμενη επιχειρεί με ειρωνικό τρόπο να με ταυτίσει με τον σύζυγό μου και τις πολιτικές του επιλογές, θίγοντας έτσι την εν γένει προσωπικότητά μου», λέει χαρακτηριστικά.


«Η εναγόμενη εξαπέλυσε στοχευμένη, αήθη και απρόκλητη επίθεση εναντίον μου με τη χρήση άκρως συκοφαντικών και ψευδών ισχυρισμών που ως στόχο είχαν να με εμφανίσουν ως ηθικό ή φυσικό αυτουργό της απώλειας ενός κυοφορούμενου παιδιού αφετέρου δε, ως άνθρωπο ανήθικο. 


Διεφθαρμένο και αδιάφορο για τα κοινωνικά δρώμενα της περιοχής. Ακόμα η εναγόμενη επιχείρησε να ταυτίσει τις επιλογές και τις ενέργειές μου με αυτές του συζύγου μου Θεόδωρου Πάγκαλου με τελικό σκοπό να πλήξει βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου και να αμαυρώσει την εικόνα μου ως πολιτικού προσώπου που ασχολείται με τα κοινά του τόπου του».

Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που η σύζυγος του αντιπροέδρου της κυβέρνησης προσφεύγει στη δικαιοσύνη και προχωρά σε μήνυση κατά πολίτη, ζητώντας αποζημίωση ως αποκατάσταση της προσβεβλημένης τιμής και υπόληψής της.


Λίγο πριν τις εκλογές του 2010 όταν η κυρία Χριστοφάκη είχε διεκδικήσει τον Δήμο Σαρωνικού είχε καταθέσει αγωγή κατά του 25χρονου φοιτητή-μπλόγκερ Ευάγγελου Μυτιληναίου, ζητώντας αποζημίωση 1 εκατ. ευρώ και 20.000 ευρώ κάθε φορά που θα ανέφερε το όνομά της δημοσίως.

http://radioroumelinews.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου