Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Παιδική χαρά ΣΥΘΑ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

 Ψέματα δεν θα πω... Ούτε θα ζητήσω ευθύνες.. Ειληκρινά δεν ασκώ αντιπολίτευση....
Μία απλή μαμά είμαι και έβγαλα βόλτα τα παιδιά μου στο Ξυλόκαστρο..
Πήγαμε στην παιδική χαρά.. και έκατσα  στο παγκάκι που βρισκόταν μέσα σε αυτή... Ένας δυνατος αέρας φυσούσε .. και μετά σκεπτόμενη κοιταξα ψηλά ... και οι ευκάλυπτοι περισσότερο απειλητικοί μου φάνηκαν παρά όμορφοι...





 Και ανάρωτήθηκα ......
Μέσα καλοκαιριού .. και στέκουν τόσο απειλητικά πάνω από τα κεφάλια μας.. και δίπλα παιρνούν τα καλώδια της ΔΕΗ.......
ΠΟΥ;;;;



 Σε ένα μέρος που παίζουν μικρά παιδιά διαρκώς...  ειδικά τώρα το καλοκαίρι...
 Μήπως θα ήταν λάθος να αδιαφορήσω εντελώς...... και να κάνω πως τίποτα δεν κατάλαβα........ και πως ποσώς δεν με αφορά.
΄Η να ελπίζω στην τύχη ........
και να πω.........
Έλα καημένε τίποτα δεν προκειται να συμβεί.....
τα κλαριά των ευκάλυπτων δεν σπάν ευκολα!!!!!!!!!! Και κανείς δεν κυνδινεύει.......
Ούτε καν μικρά παιδιά.......
'Οπως και να έχει.......
Εμείς ήμασταν από τους τυχερούς.





Αλλά ομολογώ .......... πως ούτε το ευχαριστήθηκα.... απλά........

ανχώθηκα....... και καθώς απομακρυνόμουνα ...
κατά βάθος παρακαλούσα να είναι όλοι τόσο τυχεροί......
όπως και εγώ.....
που βρέθηκα για λιγες στιγμές εκεί και τίποτα κακό δεν συνέβει....
ούτε στα δικά μου παιδιά .. ούτε σε κανενός αλλουνού..
Είδες; Λίγη αισιοδοξία δεν βλάπτει!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου