Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

What can you buy.....

Beloved world you ... your piece too impressed .... I, who always traveled to dream sequence ... and hope. Look what you can buy .. You can buy .... my moon! you can buy the sun ... ... the mountains, my sea .! can purchase , buildingislands and old houses in the streets. But I'll tell you! ! you can not buy my story! you can not buy the religion ... and my spirit. SUCH !...... my own. and it is very sad; to have it all and do not have the GREEK;  When you'll  buy all this ... be aware ... nothing is ever the same. and this is my victory ..... you lost what you were giving away too many centuries. But ... EXISTING   ΕVERYWHERE ! across the world .. and can not be changed by anyone. WHY  THE SPIRIT IS MINE! ONLY!  and ! ALWAYS   immortal  !!!!!!!!So  !!remember this. .... ............................. AND  YOU KNOW THIS IS NOT PURCHASED ..........................................   
........................................................but neither sold.......................................................
"ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΆΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? Αγαπημένε κόσμε εσύ... κομματι σου και εγώ αξιοθαύμαστο....ΕΓΩ που πάντα σε ταξίδευα και σέκανα να ονειρεύεσαι... και να ελπίζεις. Κοίταξε τι μπορείς να αγοράσεις.. Μπορείς να αγοράσεις .... το φεςγγαρι μου! Μπορείς να αγορασεις τον ήλιο..., τα βουνά..., τη θάλασσά μου.! Μπορείς να αγοράσεις τα νησιάμου , τα κτήρια και τα παλιά τα σπίτια στα σοκάκια τους. Μα θα σου πω!! Δεν μπορείς να αγοράσεις την ιστορία μου! Δεν μπορείς να αγοράσεις τη θρησκεία... και το ΠΝΕΥΜΑ μου. ΑΥΤΑ!...... είναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ. Και δεν είναι πολύ λυπηρό? Να τα έχεις όλα και να μην έχεις τον ΕΛΛΗΝΑ? Μολις λοιπόν αγοράσεις όλα αυτά ... να ξέρεις ... τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. και αυτό θα είναι η νίκη μου..... που έχασες ό,τι εγώ σου χάριζα τόσους αιώνες. Όμως θα ΖΩ! ΠΑΝΤΟΥ! Σ΄όλο το κόσμο.. και αυτό δεν μπορεί να το αλλάξει κανείς. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ Κ ΑΘΑΝΑΤΟ! ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ. .... ΚΑΙ ΞΈΡΕΙΣ....... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ... ΜΑ ΜΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ!
 AGEL.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου